2011. június 20., hétfő

Az első csipkekötésem

Egy évvel ezelőtt, mikor újra elkezdtem kötni, őszintén szólva még teljesen hidegen hagyott a csipkekötés. Mind látványra, mind maga a kötés módja. Aztán azóta annyi ilyesmibe botlottam a neten, kézimunkás blogokon, hogy valahogy rám talált, megfertőzödtem.

Elsőként a Barka kötősulijában talált Vénusz stólának futottam neki.

Kicsit hosszabban készítettem el, mint a leírásban és hát nem is hiba nélkül. Két részben kell kötni, egymással szembe közép felé fut a minta és az első darabnál még kétszer elrontottam, de sokat tanultam belőle, végülis visszabontás nélkül visszataláltam a mintához és azt hiszem ezeket most már csak én látom.

Brúnó segített a blokkolásban (a végén formára gombostűzve kell megszárítani) és miután kiszedtük a gombostűket azonnal lecsapott rá még mielőtt én "felpróbálhattam" volna.

blokkolás közben

és utána a kis modellemen, aki szerint ez az ővé :)



Tű: 2,5
Fonal: Barka Padlizsánszínű Cinegéje
Minta: Ercsu Vénusz Stólája

Következőnek egy háromszög alakú kendőt szeretnék majd csipkekötni, de addig még sok más vastagabb fonal is feldolgozásra vár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...