2011. június 28., kedd

Gingko kendő

Elkészült életem második csipkekötése. És ahhoz képest, hogy még csak a második, nagyon büszke is vagyok magamra. Hiba nélkül sikerült megkötnöm, pedig nem volt egyszerű, a fordított sorokban is kötni kellett a mintát, figyelni kellett nagyon.

Nekem az eredeti kicsit kicsinek tűnt, így nagyobban kötöttem meg. Plusz két-két mintaegységnyit tettem be mindkét oldalra, így plusz hatvan szemmel szélesebben dolgoztam a csipkerésznél, ami miatt a végén már jó hosszú volt egy sor.

A csipkerészt vissza is bontottam egyszer mikor már majdnem a végén jártam vele, de nem azért mert hibáztam, hanem mert ennek a fonalnak nem állt jól amit a leírásban ajánlottak, hogy a csipkerészt vastagabb tűvel kössem. Ez a pamutfonal, a pamutságának vagy a sodrásának köszönhetően nem tudom, de kicsit kevésbé rugalmas, nagyon látszott a tűváltás, nagyon plötyi volt, így fájó szívvel, de nagy levegőt vettem, döntöttem és lehúztam a tűről...utólag úgy látom megérte :)


blokkolás közben

a gyerekek segítenek kiszedni a gombostűket,
szerintük ez a legizgalmasabb ebben az egész csipkekötősdiben :)



Teljesen beleszerettem ebbe a mintába, szerintem gyönyörű!
Már blokkolás előtt is mikor leláncoltam és bújt elő... tuti nem utoljára kötöttem!

Minta: Gingko
Fonal: Barka Kabala szeder árnyalat
Tű: 3,5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...