2012. február 12., vasárnap

Derékig Camden

Tudom, hogy sokan ki nem állhatják, én szeretem a bogyókat.
Valószínűleg azért mert alapvetően szeretem a pöttyös mintát, a kötésben pedig a bogyók azok amik a pöttyöket jelentik nekem.
Így szerettem bele ebbe a Camden nevű felsőbe. Az ujját még nem biztos, hogy megkötöm, majd meglátom.

Mivel az utólagos varrások nekem a "nagyon-nem-szeretem" kategóriába tartoznak, így úgy döntöttem inkább egyben kötöm.
A megadott szemszámokkal pedig a fonal más minősége miatt nem igazán foglalkoztam, csak mértem és számolgattam, vagyis ezügyben mentem a saját fejem után, aztán elbizonytalanodtam, nem lesz-e túl szűk, úgyhogy az egészet áttettem ma reggel a tűről egy fonalra és felpróbáltam.

Megnyugodtam, jó lesz. :) Lassan kezdhetek szaporítani.



(A fotók nem lettek a legjobbak, sajnos az egyetlen tükör ahol úgy ahogy van fény, több, mint 100 éves homályos is, foltos is már kicsit.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...