2014. január 3., péntek

Baglyas pulcsi

Elkészült, karácsonykor már volt is rajtam :)

Már írtam a készülődésről, fonalfestésről itt.
Mivel maradt még az előző pulcsiból fonalam, gondoltam kicsit feldobom vele és összekombináltam a kettőt.

A szemek helyére gombok helyett gyöngyöket varrtam, ettől kicsit ünnepélyesebb hatása lett.

Mivel ez egy vékonyabb fonal, mint ami az eredeti mintánál a leírásban szerepel, az ott megadott 7-es méretben kötöttem, hogy elérjem a 3-ast.

Minta: Owls by Kate Davies size:7
Fonal: Malabrigo Yarn Rios (Piedras), Rial Filati Morbidone (cirmosszürke+saját festés)
Tű: 4





5 megjegyzés:

  1. jaj, tudtam, hogy szuper lesz :-)

    VálaszTörlés
  2. Gitta, hogy csináltad ezt a dupla passzét? Most kötök egy pulcsit, aminél tudom, hogy az alapszín valószínűleg nem lesz elég, arra gondoltam felhasználnám az ötletedet, de nem tudom, hogy készítetted. A felső passzé kezdésénél belülről felszedted a szelet? Leírnád pontosan? Köszi előre is! Timi

    VálaszTörlés
  3. Szia Timi! Igen, a testénél a passzé tetején belülről felszedtem a szemeket és visszafelé azaz lefelé kötöttem a toldást. Így ott egy részen két réteg van, az utolsó előtti képnél látszik is, hogy alá tudok nyúlni. Az ujjánál simán csak színt váltottam, a pár sor passzé miatt úgy tűnhet, hogy ott is vannak rétegek, de nem :) Jó munkát! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen Köszönöm a választ! Remélem meg tudom oldani, ha nem akkor marad az a megoldás, amit az ujjánál alkalmaztál :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...